30/6

Kom hem igår vid 22.50 och sen så satt jag bara vid datorn och gjorde ingenting. Skypade med en kompis till 04 på morgonen, vilket var roligt men lite osmart eftersom jag skulle upp tidigt. Fick ingen sömn alls, vilade typ bara i en halvtimme. Gick upp 05, gick hemifrån 05.25, tog bussen 05.35, var på jobbet 06.10, började jobbet 06.45 och sluta jobbet 11.30. Var jättetrött på morgonen och på dåligt humör, det vill jag inte göra om. 
 
Idag var det roligare på jobbet. Igår hann vi med typ 12 flygplan. Idag städade vi bara typ 3-4. Men det var typ större flygplan, 3-4 lag, tempot var lite lägre, och det var kul. Jobbade med en av tjejerna från igår, samt en ny. Hon var faktiskt rätt schysst. Men hon äldre kärringen irriterade mig fortfarande idag. Hon är så bossig, och vill jämt dirigera och bestämma hela tiden. Hon sa åt mig två gånger att jag skulle ta påsarna. Det räcker med en gång. Jag har en god hörsel, thank you very much. Det räcker. Sedan var jag där tidigare, typ vid 06.30 och hon ropar på mig att sätta igång och lasta bilen och börja jobba. ÖH, nej tack. Jag börjar 06.45, tänker inte röra mig ur fläcken förrän det är dags. Varför skulle jag göra något, som jag inte får betalt för? När jag kan ta det lugnt en kvart.
 
Kom hem sedan vid 12.30, och sov sedan från 13-20. Var så jäkla trött. Sen har jag bara skypat, suttit vid datorn och ätit finn crips. 
 
Jag måste verkligen städa mitt rum, diska, laga mat, se på film, gå och handla mat och grejer. Men har bara inte hunnit det, med jobbet och tröttheten och allt. Sen måste jag duscha och tvätta håret urgently, men jag har inte orkat. 
 
Mitt permanenta ID-kort för flygplatsen finns att hämta ut på ID-kontor, men orkade inte göra det idag. Tror man kommer bli fotograferad och då vill man ju se lite fräschare ut i alla fall. Får göra det på måndag eftermiddag istället. Spännande! 
 
Hade tänkt att lägga upp lite mer foton från arbetsplatsen och sånt till veckan. Är alltid lite trevligt med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback