bildbomb

Efter en en jobbkväll kom jag hem och i köket fann jag detta
..cupcakes! Hur söta som helst. De var fika till arbetet för dagen därpå.Tur att jag inte tog någon. Men synd att jag inte kunde smaka. De såg riktigt goda ut!
Har skype:at lite och sett "min" och pratat med "min" fina hund Ofelia. Hon har inte riktigt fattat grejen med skype, men hon försöker förstå och lära sig.
Handlade lite grejer här i Norge härmdan. Pizzan var helt okej. Halva yoghurten slängde jag och en viss person stal halva min choklad.
Sitter i soffan och chillar framför datorn. Så ser mestadels av mina kvällar ut.
Så himla glad blev jag när jag hittade detta i en påse häromdan. Praise the lord!
Frukost äter jag och grejer. Men blivit lite dålig på det på sistone. Det här var en bra dag.
Jag snubblade förbi interflora och euroflorist på nätet. hittade fina blommor, och fick ett begär att skicka ett blombud, men jag avstod. Lite onödigt.
Fina var buketterna i vilket fall.
Gillar rosa och lila blomkombinationer.
Min bror gjorde chokladmousse idag och skickade bilden till mig. Såg gott ut.
 
Mitt blåmärke som jag fick på jobbet som håller på och fade:ar ut. Nu är det gult.
Idag hade jag äran att städa lägenheten, med en dags försening på grund av glömska och allmänt ovetande att det var min tur. Gjorde uppgifterna lite halvhjärtat, men det blev okej.
Varför det inte är någon idé att ha nagellack på jobbet.
 
Sitter i bussen på väg till/från jobbet.
Väldigt_trött_tjej_92 klockan 06 på morgonen.
Måttligt road, men vaken är jag. Här ska det jobbas!
Här kommer några bilder från min arbetsplats. Här är sodexo-bilarna som vi cruisar runt med.
 
Och så ett flygplan. Med uppskattningsvis 3 toaletter.
Vi väntar på flyg här. Folk går genom gaten och grejer.
Här väntar vi på ingenting typ.
 Kör runt flygplatsen och gaterna och allt. Med engångshandskarna till hands.
Sovit lite när jag fått möjligheten. Tagit några små mikrosömnspauser i bilen.
Tar ego-bilder som vanligt. Jag önskar jag hade blå ögon, för det är så fint.
Skypat ännu mera.
Researchat om IBAN och BIC eftersom jag skulle göra en internationell överföring.
 
And that was pretty much it. Har inte gjort ett piss dag. Imorgon jobbar jag och sen åker jag hem till KD. Längtar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback