Skönt med helg

Varit hemma i Karlstad över helgen och imorgon så åker jag tillbaks till Norge igen. Kändes surrealistiskt att komma hem, men det känns bra. Har vilat upp mig precis som jag behövde. Var på massage igår och det var lite "meh". Jag är så kräsen med sånt, men whatcha gonna do. Hot stone massagen på Elisabethskolan augusti 2011 är än ack så oförglömlig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Citroncheesecake med jordgubbmojs ovanpå som jag åt en bit av igår.
 
Tror jag ska beställa en sån här. Min bärbara pajade ju för typ 6mån sen. Kinda need a new one. Dells design är så himla ful, så det får bli en HP, due to 15% studentrabatt. Den här lär mig kosta 5690 kr, det får duga. Även fast jag inte skulle vilja lägga mer än 4k på en dator. Hoppas bara 14 tum:aren duger för mig och inte är för liten.
 
 

Kommentarer
Daniel säger:

Tack för de gulliga orden på min blogg! <3

2012-07-07 | 22:23:51
Bloggadress: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback