Updates

Min facebook fungerar igen! Fick tydligen installera det där rekommenderade anti-virusprogrammet. Helknäppt, men whatever.
 
Min iPhone har inte fungerat optimalt på typ en vecka. Det går inte att smsa eller att ringa. Går heller inte att ta emot sms eller att få samtal. Knäppt. Men sms via iMessage funkar, likaså Wifi-uppkopplingen. Måste ringa kundtjänst och kolla upp det där.
 
Har bokat massage nästa vecka. Min plan är att gå på det ca 2 ggr/mån. I och med att jag har ett fysiskt krävande arbete så behöver ju jag det. Sen så tycker jag om det också, men det är en annan femma. Idrottsmassage blev det. Tvekade mellan det och aromamassage och klassiskt massage. Gillar inte mesiga massager där de stryker och klappar på en. Så himla fragile är jag inte. 
 
Saknar min familj och Yvonne och hundarna. Längtar lite faktiskt tills nästa vecka då jag får komma hem och spendera helgen där. Känns lite ensamt och tomt här.
 
Fått ett blåmärke på högra armen, som mest ser ut som en fläck med mörk foundation/BUS. Sämst. Hände på jobbet då jag skulle stänga en jävla dörr i pentryt. Kan öppna den, men inte stänga den. Bra där. Fyfan vad lycklig och stolt jag kommer bli en dag, då jag fixar tekniken och kan stänga den. Är lite höjdrädd och svag i armarna, så det är också en bidragande faktor.
 
Imorgon(eller idag, beroende på hur man definierar det), söndag är jag LEDIG. Så himla glad är jag! Såå skönt! Jag trodde jag skulle få vara ledig i torsdags, dvs jobba må-ons, ledig torsdag, jobba tors-sön. Men istället blev det jobb må-lö. Efterlängtad ledighet är bland det bästa som finns. Synd bara att allt är stängt på söndagar, men jag är glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback