News:

- Jag har lärt mig vem Fridtjof Nansen är (en stilig(imo) norsk nobelpristagare, enligt wikipedia)
- Mitt facebook-konto har blivit tillfälligt spärrat. De påstår att jag har virus på min dator och uppmanar mig att ladda ner något anti-virus program via deras hemsida. Skumt? Ja, sannerligen. Hoppas bara inte det är hackat eller nåt.
- Försöker hitta biljetter till finalen till olika tennisturneringar som Roland Garros, Wimbledon, US Open osv. Skulle vara kul att gå någon gång om ett år typ. Det går sådär.Sjukt dyrt! Värre än priserna i Norge, multiplicerat med 500.
- Känner mig lite sugen på choklad, men har inget.
- Lärt mig att kuddar på norska heter puter
- Känns lite tomt och konstigt att bo här. Trots att jag bor så himla fint och har det bra. Men ovant och bara lite knäppt. Saknar det sociala antar jag.
- Förstod inte så bra grejer som min arbetsledare på jobbet förklarade idag. Jag snappar upp smågrejer, lite ord här och där, men jag fattar inte helt. Norska är lite vanskelig i stunder, särskilt när det rör facktermer inom flyg
- Måste göra en matplanering för veckan hade jag tänkt, men jag har inte hunnit de senaste dagarna.
- Vill gärna gå och fika nåt riktigt gott, men jag vet inte vad det finns för ställen som kan please me. Känner inte att jag vill kasta bort 70 NOK på någon halvdan kondisbit.
- Hittat en busshållplats som tar mig från jobbet och hem igen. Det var visst samma hållplats, men jag tänkte lite tokigt. Eller ja, egentligen inte. Jag tycker att man ska ha två hållplatser i vardera riktning, för varje stopp. Tydligen så har de bara en, så man får bara vara lite uppmärksam på bussarnas "skyltar".
- Har provat att logga in på facebook säkert 30 gånger nu. Men det funkar inte. Sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback