random bilder



fräscha och nyttiga frukter på... tallrikar. fruktskål ska införskaffas!




en kul yoghurt som jag såg i mataffären igår. ta det piano.




studerade noggrant google earths bilder så jag skulle kunna hitta till fraktporten från busshållplatsen




roliga hushållspapper/hand-torkar-papper på toaletterna på flygplatsen. de går inte sönder, utan man drar bara den neråt, så snurrar den runt. haha, väldigt robust material. hygieniskt också.




när jag förberedde frågor som jag skulle ställa på min jobbintervju för sodexo




har massa ego-bilder i min ajfån. nu kom en av dem till nytta iaf.



miljö-provet som jag gjorde igår för jobbet



min middag idag. spaghetti med köttfärsås, wasa sandwich med någon fyllning och bob's apelsinjuice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback