tjugofjärde juni

Idag har jag:

åkt kollektivtrafik, buss that is. själv för första gången!

hittat “fraktporten”, där jag ska möta upp ngn imorn som ska leda mig till jobbet

inte hittat busshållplatsen som tar mig samma väg hem igen, tydligen finns det bara i en riktning

hittat “fraktporten”, där jag ska träffa ngn som ska leda mig till jobbet

gått lite vilse, och strövat runt lite i området där jag bor, hittade dock hem igen

ätit en pizzabit från peppes pizza. ska inte köpa den mer, är så stark tycker jag. och dyr…

träffat mina föräldrar och fått lite mat+ en frys som skall läggas i förrådet

blivit irriterad på min mobil som inte verkar kunna skicka eller ta emot sms

skype:at med min bror

träffat min andra rumskompis, som är hur superschysst och jättetrevlig!

tagit finare bilder på lägenheten och uppdaterat blogginlägget

blivit än en gång lika förvånad över att min ena rumskompis sover så jäkla länge haha…

,.chillar här på flygplatsen i deras comfy halv-liggande stolar.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback