Resor

I och med att mina rumskompisar jobbar som flygvärdinnor, så hoppas jag innerligen att någon av dem kan fixa lite flygrabatt till mig inom den närmsta framtiden. Är så sugen på att resa någonstans där jag inte varit förut och uppleva kulturella grejer och sånt. Solsemester vill jag också gärna åka på. Har inte varit på solsemester på minst 5 år, och jag har jobbat varje sommar, så jag varken blivit brun eller njutit av vädret.        
Jag vill gärna åka till:




Maldiverna




Bali



Thailand
(Krabi(Chicken Island, Ao Nang), Koh Samui, Koh Tao



Karibien
(Bahamas, Coki beach & Magens bay, St. Thomas, United States Virgin Islands)



New York
- Här tänkte jag gå på finalen i en tennismatch som t.e.x US Open

Hursomhelst, så måste jag begränsa mig eftersom ifall jag kan få rabatt på flyg, så kan jag endast åka med Norwegian. Här är några mer realistiska ställen som jag vill åka till:




Mallorca




Algarve



Paris
- Över en weekend och gå på kanske Roland Garros/French Open och på opera. Besöka Herr Chopin också eventuellt.



Kreta



Santorini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback