Ja alltså

* Jag har jobbat 12 dagar i rad nu och jag har inte känt för att göra särskilt mycket.
 
* Idag var jag ledig och har diskat, tvättat mina sminkborstar, tvättat kläder, handlat yoghurt och gjort en ekonomisk sammanfattning på mina korttransaktioner i appen "Mina utgifter". 
 
* Funderat de senaste dagarna på att skaffa en blogg där jag recenserar caféer runtomkring. Vore det en kul idé? Kanske inte direkt ekonomisk vänlig men ja. Jag har spånat lite halvhjärtat på det.
 
* Åker till Stockholm på torsdag. Ska ha pianolektion, få en hot-stone-massage och ha föreläsning på Karolinska. Sen hem till Karlstad och göra högskoleprovet. Så det är lite i mina tankar just nu. 
 
* Det roliga är att jag har snart varit en Macbook Air-ägare i två veckor och fortfarande kan jag känna lyckan då jag bara kan titta på min laptop och tänka "hihi", "wohoo" eller "wieee, nu ska jag sätta mig med min macbook aiiiiir". Jag brukar tröttna fort på saker, särskilt saker som jag sett fram emot länge, och det glädjer mig att jag fortfarande blir glad av något som jag tyckte var ascoolt att ha, och fortfarande tycker. Vill bara köpa väska och skal till den. Och ta med mig den på café och bara sitta där och fika och se allmänt viktig ut och skriva på nåt skolarbete eller plugga något. 
 
Här kommer en bild på senaste fikat, varm choklad&världens godaste brownie med vit choklad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback