Mitt rum i Oslo

Entrance till mitt rum
Min fina 140-säng och dator, hihi. Ja, rosa is the shit. Jag gillar normalt inredning i vitt, men enligt min vän är det för mentalsjukhus-aktigt, och efter det så är jag anti-vitt. Men rosa lyser upp tycker jag och ger det liv. Även fast jag hatar rosa annars.
Min lilla walk-in-closet haha
Älskar den där svarta hängaren, som (obviously) hänger ner. Utnyttjar effektivt höjden och får plats med massor. Speciellt till mina många strumpor som jag den senaste tiden införskaffat.
Tvättkorgen får även plats här i. Skönt, så jag slipper ha det i själva rummet!
En annan vinkel på rummet. Måste köpa mig någon cool, sofistikerad tavla och pryda den tomma väggen. Och en spegel behöver jag också. Och en större matta. Men annars är det helt fine
Fina fönster med rullgardin (thank lord).
 
 
 
Sitter på min breda fönsterbänk!
 
 
Massa förvaringshyllor som jag lagt i mina grejer och sorterat så fint. Och så min awesome elektriska vedkamin med låtsasflammor som brinner haha. 
Självklart kommer närbilder på det (för att jag är jag)
Mina rosa ansiktservetter från Eldorado(billigaste märket typ) är oumbärliga! Älskar dem för att ta bort smink. Senaste gången jag var hemma köpte jag och bunkrade på mig 4 förpackningar haha.
Blir helt stolt över min fina ordning. Men det är lite givet att ha sån ordning när man har en sån stor plats på det. Klart man ska organisera det bra då!
Mina sminkborstar från Real Techniques, MAC och Sigma i min ghd-box
Mina fina dusch/bodylotion produkter från fina märket Björk&Berries. Fina förpackningar och härliga dofter i smultron och hallon. Älskar min fina glasprydnads-förvaring för mina bomullstussar, ser lyxigt ut! 
Vill ha en el-tandborste...
 Min MAC-palett, och bästa borsten(från Macadamia) ever samt min GHD-plattång. Tänk vad länge jag har velat köpa en, och sen så fick jag en!!
Blommor som jag köpte häromdan, blir alltid så sugen varje gång jag går förbi en blomsteraffär
 
Sååå, det var allt! Gav en sneak-peak på mitt kök också. Resten av lägenheten är inte direkt värt att visa. Finns inget vardagsrum, toalett&badrum är mediokert och köket ja.. det är ett litet bohemiskt, enkelt kök utan diskmaskin. Men jag trivs så himla bra här. Älskar Oslo, alla caféer, mitt finaste rum, att jag har egen nyckel och bara inte har någon jobbig roomie som stökar ner och väcker en mitt i natten. 
 
Köpte en Macbook Air häromdagen och jag är så himla glad fortfarande över den, varje gång jag ser den. Älskar den! Nu är det bara "stora" grejer som systemkamera och digitalpiano kvar.. haha. Annars har jag allt jag vill ha. Vill också köpa en massa kläder och smink, men är ju mest osminkad på jobbet. Är ganska osugen att sminka mig kl 6 på morgonen. Och det var pretty much it. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback