Random bilder del 1

Fina hundar
promenerandes längs älven.
 perioden då jag åt nyttigt. haha not anymore. men jag får väl suget tillbaka igen snart. regelbundna måltider är nog mitt största problem, och för lite frukt/grönsaker och för mycket snabba kolhydrater..
 
god varm choklad på mat&muffins i karlstad som ser smaskig ut men gör en så dåsig
 
brownie-kväll för flera månader sen. så himla god var den.
 
en annan bild under perioden då jag åt nyttigt.
  en utav rummen/lgh jag sökte.. har sparat många som jag tyckt haft fin inredning. bara för att.
 
älskar kristallkronan, såna är så fina. finns en på ikea för 500 som jag vill ha. 
 researcha kan vara min starka sida. redan flera månader innan jag skulle börja läsa den här kursen i stockholm, letade jag randomly efter billiga flygbiljetter. Den billigaste som jag hittade kostade runt 300, men med samma bolag; flybe. De andra bokade jag via norwegian för runt samma pris från oslo-stockholm.
 
jag i somras med min kusins bichon frisé. jag älskar greyhounds, så småhundar är inte my cup of tea.
 
fina bröllopsbuketten. jag är en sucker för fina blommor. 
jag på bröllopet med min svarta klänning. jag har jämt på mig svart(det är så himla givet att jag skulle välja en svart klänning), mest för att det är det enda och finaste jag har. den här klänningen hade jag på mig på studenfesten på kvällen. när jag tittar på bilden märker jag hur mycket jag har gått ner i vikt sen jag började jobba.. 
fina Chico. jag tycker att greyhounds har de mest uttrycksfyllda ansiktsuttryck. det bara känns
när jag klippte lugg i juni 
det här ser nyttigt och gott ut men det smakade skit.
direkt efter jag hade flyttat till norge
jag är väldigt bra på ursäkter, men man kanske vill för mycket ibland så inget blir av? eller för att man vill "för stort". detta har präglat mitt tänk när det gäller den här kursen på universitetet som jag läser. 
och jag är så dålig på att höra av mig när jag har mycket att göra, dvs jobbar mycket. har inte ork med skype/social kontakt. det tycker mina föräldrar om.. de tror att världen har gått under om jag inte hört av mig en kväll. mitt svar på "vart var du igår kväll?!?!" är.. "jag sov.. jag la mig 20......"
kladdkakan i storcentret i Jessheim. Såg gott ut, men skenet bedrar. Smakade blä. Men grädden var god
Jag var så lycklig när jag la det här ordet på Wordfeud
Så skönt att slippa min roomie. Jag känner mig så trygg när jag lämnar min lägenhet jämfört med att komma hem till den här skiten. 
Fina mulberry-plånbooken jag suktar efter(och piano+systemkamera).
Hur många gånger har jag inte "fönstershoppat" på Apples hemsida och lagt in grejer i kundvagnen. Flera timmars researchande och här sitter jag här med en Macbook Air. Fick den till ett bra pris också. Måste bara köpa AppleCare och Microsoft Word.. och Pages.. Och hemförsäkring.... Men ja.
När jag var i Karlstad en gång, så var det ett himla liv. Släktträff!
Och så var jag hundvakt
Så skönt när de bara ligger och sover.
Speciellt i mitt knä.
 
Och ute och gick med dem alla tre(!!) var jag också. Lite omständig, trassligt och ovant, men helt okej! Bättre än vad jag hade trott att det skulle gå. 
Såhär har jag sett ut många dagar efter jag kommit hem från jobbet. Inte. Orkat. Göra. Någonting. Alls. Bara varit allmänt omunter, halvbutter och rastlös.
Asnice pianopall, den vill jag ha!!
Dessa vill jag ha. Jag ska titta på dem i Stockholm nästa vecka hade jag tänkt. Och någon gång inom en snar framtid beställa en av dem via thomann.de (billigast där). 
Fick 2 biobiljetter av jobbet när jag fyllde år. Snällt! Har inte utnyttjat dem än, ska göra det någon gång snart. 
Mathandlande innan jag skulle bege mig tillbaks till Norge igen
Fin utsikt
Hade minst sagt problem att få ner allt i resväskan och stänga den. Nu när jag åker hem så slipper jag släpa väskan över gräs och skogsmark. Att släpa en väska på gräs är bland det jobbigast jag gjort!
Tog kort för längesen på mitt hår. Det växer så långsamt. Minns när jag hade page en gång i tiden. Det tog mig 2 år att få det axellångt igen. Nu har jag börjat klippa mig regelbundet. Ska få fint och långt hår!
Skypat med mamma
Regnbågar är en vanlig syn här i Norge eftersom det regnar hela jävla tiden. Här är en bild på två regnbågar som jag lyckades ta kort på
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback