Tralala

1. Om det regnar imorgon igen kommer jag börja gråta snart. Inte kul att vara utomhus på jobbet och jobba i 10 h, för att sedan behöva cykla hem - i regnet. Blir deprimerad som fan. Lägg till att det är världens uppförsbacke hem också.
 
2. Jag har diskat, bytt sängkläder och äntligen tagit tag i att duscha och tvätta håret. Jag har inte haft ett liv de senaste dagarna och varit totalt slutkörd när jag kommit hem. 
 
3. Jag gav min enemy på jobbet 30 spänn till bussen idag. Kändes som jag gjorde en god gärning. Keep your friends close and your enemies closer. Haha, hatar henne fortfarande..
 
Dagens bild (bara för att jag orkar inte överföra bilder från iPhonen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback